مهاجرانی: امیدواریم ابومسلم را به لیگ برتر برگردانیم/ در حق شاغلام جفا شده است :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

مهاجرانی: امیدواریم ابومسلم را به لیگ برتر برگردانیم/ در حق شاغلام جفا شده است

  • ۶۳۶
مدیر سازمان فوتبال باشگاه ابومسلم مشهد امید زیادی برای صعود این تیم به لیگ برتر دارد. به گزارش اوج نیوز، حشمت مهاجرانی درباره شرایط ابومسلم اظهار داشت: خوشبختانه مسئولین ابومسلم برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌اند تا تیم در رقابتهای لیگ دسته اول نمایش خوبی داشته باشد و به لیگ برتر برگردد. از ما هم دعوت کردند تا کمک کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. وی ادامه داد: حضور مربی بزرگی و کاربلدی مثل غلامحسین پیروانی در راس کادرفنی ابومسلم را باید به فال نیک بگیریم؛ شاغلام خاک این فوتبال را خورده و معتقدم بعد از حضورش در تیم فوتبال امید در حق او جفا شد و او در ابومسلم ثابت می‌کند که چقدر پتانسیل بالایی دارد. مهاجرانی افزود: هدف ابومسلم صعود به لیگ برتر است چون شهر بزرگ مشهد باید در سطح اول فوتبال نماینده داشته باشد. ابومسلم را به لطف حمایتهای مسئولین لیگ برتری می‌کنیم هواداران بدانند به دنبال موفقیت هستیم.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/261



  • با این انتخاب ( شاغلام ) مشخصه که چقدر مسئولین به صعود فکر میکنند !!!! اگه قرار بود میثاقیان رو نیارین چرا خداداد رو فراری دادین ؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی