شکست تلخ مشکی پوشان ابومسلم خراسان مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه ی حریف :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

شکست تلخ مشکی پوشان ابومسلم خراسان مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه ی حریف

  • ۶۸۸
تیم فوتبال ابومسلم خراسان در مصاف میزبان خود نفت مسجد سلیمان، با نتیجه ی 4 بر 3 بازی را واگذار کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه ی فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان این دیدار که در چهارچوب رقابت های هفته بیست و  چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز جمعه 23 اسفند ماه ساعت 15:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد، تیم میزبان توانست با گل های روح الله درویشی، حسین مالکی و حکیم نصاری (از روی نقطه ی پنالتی) میهمان خود ابومسلم را با شکست بدرقه کند. گل های ابومسلم را عادل سرشار به ثمر رساند. یادآور می شود ابومسلم در حالی شکست را پذیرا شد که تا دقایق آخر بازی با حریف خود 3 بر 3 به تساوی رسیده بود، اما با گلی که در دقیقه 91 از نقطه پنالتی دریافت کرد، نتیجه ی تساوی جای خود را به شکست داد. با کسب این نتیجه، ابومسلم خراسان در جدول رده بندی با 22 بازی و کسب 22 امتیاز، در رده ی یازدهم جدول قرار گرفت و تیم مسجد سلیمان 40 امتیازی شد و در صدر جدول گروه ب قرار گرفت.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/1623



  • سلام
    من داشتم بازی رو پخش مستقیم از شبکه اهواز نگاه میکردم ، خداشاهده اگه ابومسلم همونطوری که امروز بازی کرد با آلومینیوم و پاس بازی کنه هر2شونو میبره..فقط اگه همونجوری بازی کنه.
  • اقای خداداد فقط ابومسلم رو ننداخته بودی که اونم انداختی
  • بی انصافیه اگه بخوایم به این تیم خرده بگیریم عالی بازی کرد به امام رضا
  • افشین قلاوند از اندیمشک
    سلام. من توی استودیوم بودم. به نظر من داور خیلی خوب سوت زد. حتی چند دقیقه وقت اضافه گرفت که بیشتر به نفع ابومسلمی ها بود. ابومسلم خوب بازی می کرد. اما تیم مسجدسلیمان چون به برد احتیاج داشت نتوانست بازی خودش را انجام دهد. هر چند که مسجدسلیمان بیشتر بازی ها ابومسلم را برده. اما فوتبال همین است. من برای ابومسلم پیروزی و موفقیت را آرزو می کنم.
  • حمیدجان خداداد تیمو ننداخت مسئولین مشهد ابومسلمو به این روز انداختن بازم دم خداداد گرم تیمو ول نکرد تا اخر موند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی