معرفی کتاب مبانی بازاریابی ورزشی :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی رسمی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۴ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

معرفی کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

  • ۳۰
کتاب «مبانی بازاریابی ورزشی» تألیف برندا پیتز و دیوید استاتلر، ترجمه دکتر سید مرتضی عظیم زاده عضو هیئت‌علمی گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، در بهار 1396 در 544 صفحه و با قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد منتشر شد. مسائل ذیل در این کتاب موردبحث و بررسی قرارگرفته است:... کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روزآمد شده و بسط یافته آن یک‌بار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامع‌ترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایش‌ها و ایده‌های جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره در حال تغییر ورزش دارند.دانشجویان تازه‌وارد به حوزه صنعت ورزش بامطالعه این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به دست می‌آورند و با طیف گسترده‌ای از موضوعات ازجمله تحلیل‌های عمیق اجزای آمیخته بازاریابی، روابط رسانه‌ای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا می‌شوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانه‌های اجتماعی و تأثیر فزاینده آن‌ها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافه‌شده است.دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید ک. استاتلر، مؤلفان کتاب، متخصصان شناخته‌شده بین‌المللی در صنعت ورزش‌اند. تجربه گسترده آن‌ها در هر دوشاخه مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را می‌دهد تا بصیرت و بینش منحصربه‌فرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراک‌گذارند.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی