
خبر ویژه: وبگاه
رسمی «باشگاه ابومسلم خراسان» در حال به روزرسانی است...
موعد کوچ اجباری رسید؛
وبگاه جدید باشگاه از امروز شنبه 13 دی ماه 1399 بر روی سرویس
«بیان» به روزرسانی می شود ... شکیبایی تان را ارج می نهیم...
سلام همراهان فرهیخته... همان طور که مستحضرید، وبگاه باشگاه
فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان ، مدت 14 سال بر روی
سرویس وبلاگ ایرانی و محبوب «میهن بلاگ» قرار داشت و ناسپاسی
است اگر از بابت 16 سال سرپا نگاه داشتن این سرویس به همت بلند
تیم ساعی شرکت «صباایده» مالک «میهن بلاگ» سپاسگزاری نکنیم.
اما با خاموش شدن سرورهای این سرویس دهنده ی نشر محتوای ایرانی
از تاریخ 13 دی ماه 1399، بدیهی است هر سه وبگاه ابوسملمی
ها یعنی «وبگاه مادر»، وبگاه «تریبون آزاد» و وبگاه «ابومسلمی
ها» به صورت مجتمع و در یک وبگاه جامع اما به تفکیک به نمایش خواهند
آمد. انتقال قریب به شش هزار پست از «میهن بلاگ» به «سرویس بیان»
زمان زیادی از ما گرفت و پس از آن، انتقال و تجمیع این تعداد زیاد
پست که طی 14 سال در این سامانه قرار داده شده نیز به نوبه ی خود،
وقت گیر شد و لذا اکنون در حالی مشغول رونمایی از وبگاه جدید هستیم
که وبگاه مادر دیگر نشان داده نشده و تمامی درخواست ها از سه دامنه
ی قدیمی مذکور، همه به این وبگاه هدایت می شود.
لذا از شما
هوادار فهیم و قدرشناس ابومسلمی پیشاپیش سپاسگزاریم که با صبوری
و شکیبایی خود، ما را در ساماندهی هر چه سریعتر قالب و محتوای
وبگاه یاری می فرمایید. منتظر راهنمایی ها، پیشنهادات
و انتقادات شما برای هرچه بهتر شدن وبگاهی که در حقیقت متعلق به
خود شماست، مشتاقانه می مانیم
معرفی کتاب مبانی بازاریابی ورزشی
کتاب «مبانی بازاریابی ورزشی» تألیف برندا پیتز و دیوید استاتلر، ترجمه دکتر سید مرتضی عظیم زاده عضو هیئتعلمی گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، در بهار 1396 در 544 صفحه و با قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد منتشر شد. مسائل ذیل در این کتاب موردبحث و بررسی قرارگرفته است:...
کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روزآمد شده و بسط یافته آن یکبار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامعترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایشها و ایدههای جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره در حال تغییر ورزش دارند.دانشجویان تازهوارد به حوزه صنعت ورزش بامطالعه این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به دست میآورند و با طیف گستردهای از موضوعات ازجمله تحلیلهای عمیق اجزای آمیخته بازاریابی، روابط رسانهای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا میشوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانههای اجتماعی و تأثیر فزاینده آنها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافهشده است.دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید ک. استاتلر، مؤلفان کتاب، متخصصان شناختهشده بینالمللی در صنعت ورزشاند. تجربه گسترده آنها در هر دوشاخه مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را میدهد تا بصیرت و بینش منحصربهفرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراکگذارند.
نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر