کمیسیون ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد تشکیل می‌شود :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

کمیسیون ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد تشکیل می‌شود

  • ۷۲۷

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در این شورا موافقت کردند. در نهمین جلسه علنی  شورای شهر مشهد مقدس و به درخواست شهردار مشهد و با تصویب شورا، قائم مقامی شهردار در امور ذی‌حسابی به معاون مالی و پشتیبانی تنفیذ شد. سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد در دفاع از لایحه دو فوریتی تنفیذ قائم مقامی شهردار در امور ذی‌حسابی به معاون مالی و پشتیبانی، گفت: گردش مالی شهرداری حجم بالایی دارد که امور ذی‌حسابی آن امر زمان‌بری است و با وجه به این موضوع شهردار به تنهایی زمان این کار را ندارد.

وی افزود: برهمین اساس درخواست تنفیذ قائم مقامی این امر را طبق سنوات گذشته به معاون مالی داریم که براساس قانون باید با رای شورا محقق شود.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه امیدوارم آقای مومنی، معاون مالی و پشتیبانی با این حق بتوانند وظایف خودشان را راحت‌تر انجام دهند، ادامه داد: البته این مسئله از شهردار در امور ذی‌حسابی سلب مسئولیت نخواهد کرد و وظیفه نظارتی انجام خواهد شد.

پس از بحث و بررسی و با رای موافق اعضای شورای شهر این لاحیه دو فوریتی به تصویب رسیده و قائم‌مقامی شهردار در امور ذی‌حسابی به معاون مالی و پشتیبانی تنفیذ شد.

همچنین در ادامه نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، طرح تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفته و به تصویب رسید.

طبق این طرح، کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در دوره ششم شورای شهر مشهد برای سازماندهی و مدیریت امور مرتبط با ورزش و جوانان در حوزه مدیریت شهری و نظام‌مند کردن تمام فعالیت‌ها و حمایت‌ها در این حوزه تشکیل شده است.

حسن موحدیان، رئیس شورای  شهر مشهد نیز اظهارداشت: در روزهای گذشته شاهد اتفاقات خوبی در عرصه بین‌المللی برای ورزش کشور بودیم و ورزشکاران غیور ما با کسب مدال‌های رنگارنگ، موجب افتخار و مباهات مردم و شاد کردن دل رهبر معظم انقلاب و جوانان انقلابی شدند که این درخشش را تبریک می‌گوییم.

وی با تبریک روز جهانی کودک افزود: در گذشته نسبت به این حوزه کم‌توجهی‌های بسیاری صورت گرفته و این قصور باید جبران شود چراکه حوزه کودک، از حیث تربیت نسل آینده، حوزه بسیار مهم و اثرگذاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این سخن از رهبر کبیر انقلاب که فرمودند «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، نشان از اهمیت ویژه تربیت کودکان است، تصریح کرد: امیدواریم شورای شهر و شهرداری مشهدمقدس بتواند برای این نسل بتواند خدمات شایانی ارائه دهد.

موحدیان با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: قدردان زحمات ناجیان امنیت و حافظان اقتدار کشور هستیم زیرا آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی ایران ، پلیسی مقتدر، مهربان و نسبت به پلیس سایر کشورهای دنیا سرآمد هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرمشهد همچنین به روز بزرگداشت حافظ شیرازی، اشاره کرد و افزود: حافظ، هویت فرهنگی ماست و یکی از مشخصه‌های هویت ما، مقوله فرهنگ است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

تسنیم 

:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3413



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی