واکنش رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی به درخواست امام جمعه مشهد :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

واکنش رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی به درخواست امام جمعه مشهد

  • ۵۵۷
واکنش رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی به درخواست امام جمعه مشهد: نظر آیت‌الله علم‌الهدی را تامین می‌کنیم / سیاه‌جامگان عزادار امام حسین(ع) هستند. در پی سخنان امام جمعه مشهد مبنی بر دشمنی ابومسلم با حضرت رضا(ع) و درخواست تغییر نام تیمهای ابومسلم و سیاه‌جامگان، مهدی برادران گفت: جامعه فوتبال استان از ارادتمندان همیشگی به حضرت امام رضا ع بوده و خواهند بود و رنگ مشکی را نماد عزای اهل بیت خصوصا عزای حسینی می دانند . به گزارش تابناک خراسان رضوی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان ابراز ارادت تیم های فوتبال و طرفداران آنها به حضرت ثامن الحجج(ع) در صفحه اینستاگرام شخصی خودش نوشت :
سعی خواهم کرد در جلسه ای با حضور آقایان عباسی و فرهاد کاظمی از سیاه‌جامگان و آقای سبحانی نیا از نسل ابومسلم ، به طور خاص به حضور امام جمعه محترم مشهد رسیده و نظر ایشان را تامین نماییم. 
مهدی برادران یادآوری کرد: سه سال قبل هم امام جمعه محترم در خصوص تغییر نام باشگاه ابومسلم به مدیر کل وقت تربیت بدنی  نامه ای مکتوب زده بودند ولیکن تاکنون اقدامی صورت نگرفته است .
وی افزود : معتقدم اگر ما قصوری داشتیم بازهم امام رضا ع به ما لطف و عنایت داشته اند که به اتکا مردم تا اینجا جلو آمده ایم و آنچه مسلم است مدیران و هواداران این تیم ها از ارادتمندان به اهل بیت هستند و در هر بازی هزاران نفر با فریادشان از امام رضا ع مدد می‌خواهند.
برادران یادآور شد : اعضاء هیات مذهبی هواداران ابومسلم سالهاست سه شنبه ها متوسل به ائمه خصوصا حضرت جواد الائمه ع هستند و جالب آنکه صعود به لیگ برتر در روز ولادت امام جواد ع صورت گرفت و تیم سیاهجامگان در تمام بازی ها (یا جوادالائمه) را بر پیراهن خود به عنوان قسمت ثابت درج کرده است .
وی افزود :  همین جمعه قبل بهترین تجلیل از سردار همدانی در ورزشگاه ثامن الائمه صورت گرفت و دوروز قبل هم تقدیر از سردار شوشتری با حضور فرزندشان قبل از بازی نسل ابومسلم صورت گرفت. 
رئیس هیئت فوتبال استان همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی کانون هواداران هیات فوتبال استان در مشهد گفت : این شب‌ها می‌شود تا ارادت بازیکنان لیگ برتری را با حضور چند ساعته‌شان در پذیرایی از مردم ببینید.
وی تاکید کرد : ما همه هیاتی هستیم ؛ از اعضا هیات فوتبال تا بازیکنان تیم ها و داورانی که توفیق خادمی امام رضا ع در حرم را دارند تا مردمی که علی رغم علاقه قریب به نیم قرن و خاطرات تاریخی فراوان به این نام و رنگ باز هم نمیخواهند شبهه ای مبنی بر موجب ناراحتی امام رضا ع شدن را فراهم کنند. 
برادران تصریح کرد : به عنوان رییس هیات فوتبال استان به امام جمعه محترم مشهد اطمینان خواهم داد که جامعه فوتبال استان از ارادتمندان همیشگی به حضرت امام رضا ع بوده و خواهند بود و رنگ مشکی را نماد عزای اهل بیت خصوصا عزای حسینی می دانند . 
رئیس هیئت فوتبال استان همچنین از آیت الله علم الهدی دعوت کرد تا با حضورش در ورزشگاه و دعای خیر و حمایت معنوی از ورزشکاران باعث سربلندی نام استان و شهر منتسب به امام رضا ع در سطح ملی و ان شالله بین المللی گردند.
برادران همچنین از رسانه ها گلایه کرد : امام جمعه معزز مشهد در خصوص نتایج بازیهای اخیر دو تیم لیگ برتری‌مان تبریک گفتند که موجب خوشحالی جمع گردید اما متاسفانه هیچ رسانه ای به آن اشاره نکرد.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/1533



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی