خداداد عزیزی ، سرمربی مشکی پوشان خراسانی : جای ابومسلم در رقابتهای لیگ برتر خالی است، :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

خداداد عزیزی ، سرمربی مشکی پوشان خراسانی : جای ابومسلم در رقابتهای لیگ برتر خالی است،

  • ۷۲۶
اشپیتیم آرفی، هادی اصغری و هاشمی نسب به ابومسلم پیوستند سرمربی تیم فوتبال ابومسلم با اعلام اینکه دو مهاجم و یک مدافع را جذب کرده‌ایم،گفت: به دنبال جذب یک دروازه‌بان هستیم. خداداد عزیزی درگفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم ابومسلم و بازیکنانی که این تیم در نیم فصل رقابتهای لیگ آزادگان جذب کرده،گفت: متاسفانه پیش از شروع رقابتهای لیگ آزادگان تیم ابومسلم خوب بسته نشده است، هرچند که شاید این تیم از نظر افکار حنطه خوب بسته شده باشد؟وی با اعلام اینکه در حال حاضر مجتبی انصافی از تیم جدا شده، افزود:  مهدی تاجیک و سجاد امیدی نیز از تیم ما جدا شده اند. ما 6 جای خالی در لیست خود داشتیم که 4 بازیکن را تا به امروز جذب کرده ایم.سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در خصوص بازیکنانی که جذب این تیم شده اند، اظهار داشت:  ما دو مهاجم یعنی هادی اصغری و اشپیتیم آرفی را جذب کرده ایم، ضمن اینکه مهدی هاشمی نسب و سید مهدی حسینی را نیز به خدمت گرفته ایم، در حال حاضر دو جای خالی در لیست ما باقی مانده و به دنبال جذب یک دروازه بان هستیم..... وی با اعلام اینکه ابومسلم در نیم فصل اول نتایج چندان خوبی را نگرفته، گفت:  کار ما در نیم فصل دوم سخت است اما با تقویت تیم ، تمام تلاش خود را می کنیم چون مسئولان باشگاه با همه توان خود از تیم حمایت می کنند. عزیزی در خاتمه در این خصوص تاکید کرد:   آیا شما فکر می کنید آرفی با 50 یا 100 میلیون تومان جذب شده است؟ جای ابومسلم در رقابتهای لیگ برتر خالی است، من بسیار امیدوارم که حداقل بتوانیم در پلی آف لیگ آزادگان حضور پیدا کنیم اما در این خصوص قولی نمی دهم چون در فوتبال هیچ چیز صددرصد نیست.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3139



  • مشهدی
    هاشمی‌نسب که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد، پس از جدایی از سیاه‌جامگان به ابومسلم مشهد پیوست. قرارداد وی تا پایان فصل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال است.
    سرمربیگری ابومسلم برعهده خداداد عزیزی است.
    پیش از این ابومسلمی‌ها با اشپیتیم آرفی، بازیکن سابق تراکتورسازی قراردادی تا پایان فصل امضا کردند.
    تیمورپور، سخنگوی باشگاه ابومسلم درباره اینکه گفته می‌شود برای انتقال آرفی 300 میلیون هزینه شده گفت: «آرفی در تراکتورسازی فعالیت داشته و به هر حال برای حضور در لیگ دسته اول باید قراردادی را با او امضا می‌کردیم تا راضی باشد.»
    وی افزود: «صحبت‌هایی با هادی اصغری انجام داده‌ایم و قرار است پس از توافقات او نیز به تیم ملحق شود.»
    سیدمهدی حسینی، دیگر بازیکنی است که به ابومسلم پیوسته است.
  • هادی فاخر
    عالی بود امیدوارم این پیروزیها ادامه داشته باشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی