لیگ دسته اول فوتبال کشور، ابومسلم مشهد در شیراز به میدان می‌رود :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

لیگ دسته اول فوتبال کشور، ابومسلم مشهد در شیراز به میدان می‌رود

  • ۱۵۸۸
در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم ابومسلم مشهد در شیراز به میدان می‌رود.  به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته هفدهم گروه الف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز جمعه چهاردهم بهمن ماه تیم‌های ابومسلم مشهد و پیام مخابرات شیراز مصاف هم می‌روند. این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ارتش فارس برگزار می‌شود و از اهمیت زیادی برای دو تیم برخوردار است. تیم ابومسلم مشهد که تا چند هفته پیش نیم نگاه ویژه‌ای به صعود به جمع مدعیان حضور در لیگ برتر داشت در دیدارهای اخیر خود برابر حریفان شکست خورده است. این شکست‌ها وضعیت تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته اول را به گونه‌ای رقم زده است که هم اکنون خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس می‌کند. حریف این هفته ابومسلم مشهد وضعیت چندان جالبی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ندارد و هم اکنون از 16 مسابقه پیشین خود تنها 3 مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته است.... این تیم 7 مساوی و 6 شکست را در کارنامه دارد و با 16 امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی گروه الف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد. تیم ابومسلم مشهد نیز در 16 مسابقه پیشین خود 5 برد 5 تساوی و 6 شکست را در کارنامه دارد و با 20 امتیاز در دره هشتم جدول ایستاده است و فاصله زیادی با تیم‌های انتهای جدولی ندارد. قضاوت این دیدار بر عهده مهدی موسی پور، مهدی شفیعی، محمدحسن محمدی و جواد محمدی است. همچنین رضا دهقان ناظر این دیدار است، این دیدار روز جمعه برگزار می‌شود.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3164



  • تیتر مطلب (( با خداداد با قدرت ادامه میدهیم )) رو به (( با خداداد با قدرت به لیگ پایین سقوط میکنیم)) یا (( با خداداد با قدرت باز هم در لیگ 1 میمانیم)) تغییر میدادین بهتر بود!!!
  • ابومسلم باید به خودش بیاد ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی