سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان: هیچ باری بر روی خریدار باشگاه نخواهیم گذاشت :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان: هیچ باری بر روی خریدار باشگاه نخواهیم گذاشت

  • ۷۳۵
سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان گفت: آماده واگذاری باشگاه هستیم و هیچ باری بر روی خریدار نخواهیم گذاشت. بهزاد تیمورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: اگر کسی تمایل داشته باشد باشگاه ابومسلم را تحویل بگیرد، با کمال میل باشگاه را واگذار می‌کنیم فقط باید اتفاقات دو سال گذشته در آن رعایت شود و 6 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه پرداخت شود. وی تاکید کرد: بعضی از دوستان عنوان کرده‌اند که اگر می‌خواهید باشگاه را واگذار کنید چرا سرمربی انتخاب کرده‌اید که باید بگویم اگر کسی باشگاه را گرفت، ما با تمام عوامل خود تسویه حساب می‌کنیم و هیچ بدهی باقی نمی‌گذاریم. وی با اشاره به این مصاحبه محمدرضا عباسی مدعی مالکیت باشگاه ابومسلم، عنوان کرد: هیچ مشکلی با عباسی نداریم و او فردی دلسوز است که قلبش برای ابومسلم می‌تپد و از هیچ کمکی نیز دریغ نمی‌کند. تیمورپور ادامه داد: مشکل در مورد موضوع مالکیت فقط عباسی نیست و اگر تنها مدعی ایشان بود این موضوع قابل حل بود اما متاسفانه گروه‌های مختلفی این ادعا را دارند.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/262



  • باز فیلم و سیانس های اول سال ! و نابودیه آخر سال !!!! این آقایون اگه اکبر آقای میثاقیان رو آورده بودن اون خودش میتونست حاشیه ها رو جمع کنه !!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی