عرفان اولروم آقای گل فوتبال ایران: به ایران می‌آیم و ابومسلم را احیا می‌کنم! :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

عرفان اولروم آقای گل فوتبال ایران: به ایران می‌آیم و ابومسلم را احیا می‌کنم!

  • ۲۶۰۹
مهاجم سابق و نیجریه‌ای تیم فوتبال ابومسلم خراسان آرزو کرد به زودی بتواند به ایران بازگردد و تیم سابق خود را احیا کند. به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آفریقایی مشکی‌های مشهدی که روزگاری در ابومسلم خاطرات ماندگاری را برای هواداران فوتبال مشهد از خود برجا گذاشت، این روزها در نیجریه زندگی می‌کند. عرفان اولروم که با زدن 17گل در لیگ‌برتر86-85 مشترکا با مهدی رجب‌زاده عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به‌دست آورد، در  در گفتگو با مجتبی رجب زاده خبرنگار مشهدی در یک لایو اینستاگرامی‌ حرف‌های جالبی را به‌زبان ‌آورد....
اولروم که گویا از نابودی ابومسلم و ازبین‌رفتن نام این تیم بی‌خبر بود، بعد از اطلاع از این مسئله ‌گفت: هر طور شده قول می‌دهم به مشهد ‌بیایم و این تیم را دوباره راه ‌بیندازم؛ می‌روم هر کجا که لازم باشد التماس می‌کنم که خاطرات من را دوباره به‌من برگردانند. وی ‌افزود: پسرم سورنا، کاپیتان تیم نوجوانان پرسپولیس تهران است و با مادرش در تهران زندگی می‌کند. قرار است به‌زودی به لندن سفر کنم و مدرک مربیگری‌ام را بگیرم. بعد از آن به ایران می‌آیم تا ابومسلم را از نو بسازم و احیا کنم.
 
اولروم افزود: واقعا متأسفم که تیم ریشه‌دار و مردمی ابومسلم باید منحل شود!
 
وی با اشاره به سرنوشت سایر خارجی‌های آن زمان ابومسلم ‌گفت: ایوان پتروویچ در کشور خودش مربیگری می‌کند و جان نگودی هم در کشورش کارخانه‌دار شده است؛ فرانک آتسو هم در توگو به کار مربیگری مشغول است.
 
اولروم در این ارتباط زنده اینستاگرامی تأکید ‌کرد که بعد از شنیدن خبر نابودی ابومسلم حالا انگیزه دارد تا به ایران بیاید و با کمک دوستانش دوباره ابومسلم را احیا کند.
 
 
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/513



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی