اکبر میثاقیان سرمربی سابق تیم‌ ابومسلم خراسان به تیم خوشه‌طلایی ساوه پیوست :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

اکبر میثاقیان سرمربی سابق تیم‌ ابومسلم خراسان به تیم خوشه‌طلایی ساوه پیوست

  • ۱۱۹۲

سرمربی سابق تیم‌های ابومسلم، سیاه‌جامگان و پدیده مشهد به تیم خوشه‌طلایی ساوه در لیگ یک پیوست. اکبر میثاقیان پس از مدتی فعالیت به عنوان سرمربی تیم ویستادوربین تهران و لیگ دسته دوم کشور از این تیم جدا شد و به عنوان مدیرفنی تیم خوشه‌طلایی ساوه در لیگ یک فعالیت خود را آغاز کرد. میثاقیان که سابقه فراوانی در عرصه بازی و مربی‌گری دارد، فصل گذشته موفق شد ملوان را در لیگ یک حفظ کند. وی این فصل ابتدا هدایت ویستاتوربین را برعهده گرفت و در شرایطی که ۳ پیروزی، ۳ تساوی و تنها یک شکست کسب کرده‌بود و به همراه این تیم تهرانی در رده دوم جدول لیگ دو قرار داشت، از هدایت توربین استعفا کرد.

در لیگ دسته یک تا پایان هفته ۲۸،  خوشه‌طلایی ساوه هم اکنون با ۴۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. هوادار و بادران تهران با ۴۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول جای دارند و نماینده ساوه امیدوار است با حضور میثاقیان به لیگ برتر صعود نماید.

:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3393



  • عبدالله

    بنده استعداددارم درفوتبال اما بخاطر شرایط پیش اومده هنوزنتونستم تست بدم میشه راهنماییم کنین کجا باید تست بدم ممنون

  • بازیکن فوتباال هستم دروازه بان هستم ۱۶سال دارم اهل کاشمرشهرستان های مشهد میخام پیشرفت کنم چ کمکی میتونین درحق من بکنین؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی