اعلام آمادگی شهردار مشهد به بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

اعلام آمادگی شهردار مشهد به بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027

  • ۱۲۸۰

شهردار مشهد: زیرساخت‌های مشهد برای میزبانی جام ملت‌های آسیا مناسب است؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال زمان حضور بازرسان AFC برای بررسی امکانات و زیرساخت‌های ایران به منظور درخواست این فدراسیون برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را اعلام کرد. جلسه هماهنگی آنلاین درخواست میزبانی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال، مسئولین شهر‌های نامزد میزبانی و روسای هیات فوتبال‌های این شهر‌ها برگزار شد. شهردار مشهد در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: شهر مشهد از زیر ساخت‌های مناسبی برخوردار است و این میزبانی می‌تواند گام مهمی در توسعه ورزش کشور باشد.


محمدرضا کلائی در ادامه این جلسه آنلاین اظهار کرد: به فدراسیون فوتبال بابت تلاش‌های صورت گرفته به منظور کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. ما هم در کنار سایر دوستان همه تلاش مان را جهت به روزرسانی و تقویت اماکن ورزشی مرتبط انجام خواهیم داد.


در ادامه این نشست احسان اصولی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز گفت: بدون هیچ شک و تردیدی تلاش فدراسیون در اخذ میزبانی اتفاق بسیار مهمی برای ورزش کشور است. همه باید دست به دست هم بدهیم تا به این مهم دست یابیم. خراسان رضوی هم در کنار سایر استان‌ها همپا و همگام برای رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد.

 

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه گفت: یکی از فاکتور‌های برنده ما در این موضوع، جمعیتی است که می‌توانیم در استادیوم‌ها نسبت به سایر کشور‌ها داشته باشیم. بر این اساس، مقرر است که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ظرف سه ماه آینده (از ژانویه تا مارس ۲۰۲۱) به کشورمان سفر کنند تا از نزدیک به بررسی امکانات و زیرساخت‌های کشورمان بپردازند.


شهرآرانیوز 

:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3354



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی