به خدا خسته شدیم! مالکیت بالاخره چی شد؟ :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

به خدا خسته شدیم! مالکیت بالاخره چی شد؟

  • ۸۱۲
سلام به شما زحمتکشان، بابا ما خسته شدیم بخدا! یک طرف اداره کل و یک طرف تیم شما؟ چی شد؟ مالکیت بالاخره به کجا رسید؟ بازی کی برگزار میشه؟ اصلا بازیکنان کارتشون صادر شده؟ تورو خدا جواب بدین با تشکر. (سلام دوست عزیز، موضوع مالکیت به اعتقاد وزارت ورزشی ها به عهده ی قوه قضائیه است. کارت بازیکنان ما صادر شده و قراردادهایشان هم ثبت شده اما قراردادهای تیم اداره کل نه! اما موضوع حق بهره برداری از امتیاز ورزشی تیم، بر عهده وزارت ورزش و ادارات کل استانی است. آقای وفایی از سه سال پیش صاحب این حق بود، اما مدیرکل یک بار دیگر با حکم 2/2/92 این حق را تأکید کرد. متأسفانه بدون دلیل و صرفا به بهانه های واهی در تاریخ 30/5/92 یعنی پس از نزدیک به چهار ماه، این حق رو اداره کل با ورود دخالت جویانه و شائبه برانگیزش به زعم خودشان از آقای دکتر وفایی گرفتند تا به هر کس که دوست داشتند بدهند و خود شاهدید که این اقدام نابخردانه ی آنان و این سنگی که تو چاه بی تدبیری انداختند، تا حالا صد تا عاقل نتونستند بیرون بیارن! حالا ببینیم خود آقای وزیر فردا چه می کنند! )
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/2642



  • آخه گناه هوادارا این وسط چیه
    هوادار تیم میخواد
  • مشهدی
    جناب آقای نماینده مشهد به عنوان یک طرفدار ابومسلم توصیه می کنم طرفداری بی خردانه از مدیر کل ورزش خراسان رضوی نکنید زیرا بدون شک اگر شما و دوستان دیگرتان کاندید نمایندگی در دوره بعدی مجلس شوید بی گمان از رای صدها هزار نفراز طرفداران ابومسلم محروم خواهید شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی