تیم فوتبال ابومسلم خراسان نتیجه را به میهمان خود پیکان تهران واگذار کرد :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

تیم فوتبال ابومسلم خراسان نتیجه را به میهمان خود پیکان تهران واگذار کرد

  • ۵۹۶
تیم فوتبال ابومسلم خراسان نتیجه را به میهمان خود پیکان تهران واگذار کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه ی فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان، تیم فوتبال ابومسلم خراسان، در مقابل پیکان در مشهد شکست خورد.  در این دیدار که در چارچوب هفته ی نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد، تیم فوتبال ابومسلم خراسان در ورزشگاه تختی مشهد، با نتیجه ی 2 بر یک مغلوب پیکان صدرنشین شد. در این بازی داود سیدعباسی در دقیقه 18 و محمد مهدی‌زاده در دقیقه 32 برای تیم میهمان گلزنی کرده و تک گل ابومسلم نیز در دقیقه 28 و توسط هادی اصغری به ثبت رسید. تیم فوتبال ابومسلم خراسان با این شکست در جدول رده‌بندی مسابقات سقوط کرد و با 26 امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت. در گروه الف رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های پیکان تهران و شهرداری‌ بندرعباس با 40 و 35 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3190



  • شکست ابومسلم رو به تمام بدخواهان این تیم به خصوص کسانی که در فدراسیون دوست ندارن این تیم نتیجه بگیرن تبریک میگم، واقعا حرفه ای عمل کردید، دستتون درد نکنه!!
    یکی نیست بگه چرا باید بازی با پیکان از تماشاچی محروم بشه؟ مگه بازی با صنعت ساری هم توی مشهد نبود؟ معلومه که از قصد این بازی ابومسلم رو محروم کردن!
    امسال هم به هدفشون رسیدن، ابومسلم الان فقط روی کاغذ شانس صعود داره که با دعای اقایون(!) همین هم از بین میره انشاا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی