خداداد عزیزی : جایگاه ابومسلم این نیست باید در لیگ برتر باشد ، خانی اخراج نمی‌شد، راحت‌تر فولاد یزد را شکست می‌دادیم :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

خداداد عزیزی : جایگاه ابومسلم این نیست باید در لیگ برتر باشد ، خانی اخراج نمی‌شد، راحت‌تر فولاد یزد را شکست می‌دادیم

  • ۶۹۲
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم فولاد یزد گفت: اگر سعید خانی اخراج نمی‌شد، راحت‌تر می‌توانستیم فولاد یزد را شکست دهیم.به گزارش ایسنا خراسان، خداد عزیزی در جمع خبرنگاران افزود: در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم و اخراج سعید خانی در نیمه دوم بازی هم کار ما را سخت کرد، اما بازیکنان باتجربه‌ای که جذب کرده‌ایم، کمک بزرگی به ما کردند و توانستیم بازی را پیروز شویم.وی ادامه داد: با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه داریم که باعث بالا رفتن توان تیم ما شده است، که در کنار این باتجربه‌ها، بازیکنان سابق و جوان تیم نیز عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند.عزیزی خاطرنشان کرد: جایگاه ابومسلم این نیست و ما باید در لیگ برتر باشیم و بازیکنانم با درک این موضوع، امروز از جان و دل مایه گذاشتند و با تمام توان در مقابل تیم فولاد بازی کردند؛ با این پیروزی امیدمان به صعود بیشتر از قبل شد.سرمربی تیم فوتبال ابومسلم که در نیمه دوم بازی به دلیل اعتراض به اخراج سعید خانی، توسط داور از زمین بازی اخراج شده بود، در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: داور اگر بخواهد می‌تواند و حق دارد که همه را اخراج کند، من به نحوه قضاوت داور نمی‌توانم اعتراض کنم، اما داور این دیدار به من و بازیکنم توهین کرد، که چنین حقی ندارد.... وی افزود: داور می‌تواند به هر کسی که می‌خواهد کارت بدهد، یا خطا بگیرد و اگر دلش نخواست هیچ خطایی نگیرد، اما پس از خطایی که به ضرر ما گرفت، در پاسخ به اعتراض سعید خانی به او توهین کرد و پس از اینکه من هم به او اعتراض کردم، به من هم توهین کرد، هرکس که داور باشد حق ندارد به بازیکن و یا مربی توهین کند. وی ادامه داد: هر دو کارتی که داور به علی حقدوست داد درست بود و در مورد کارت قرمزی که به سعید خانی داد هم نمی‌توان به او ایراد گرفت و تنها مشکل ما این بود که به من و خانی توهین کرد.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3146



  • ابومسلم
    فشارهایی که روی خداداد در تیم ابومسلم وجود دارد گاها سبب می شود حماسه ساز مبلورن از کوره در برود و مسا ئلی به جود بیاورد که نه برای او خوشایند است نه فوتبال.
    در صحنه ای از دیدار ابومسلم با فولاد یزد از هفته اول دور برگشت لیگ یک خداداد چنان از تصمیم رضا کرمانشاهی ، داور مسابقه برافروخته می شود که با صدای بلند به قضاوت او اعتراض می کند و همین اعتراض ها سبب اخراج عزیزی می شود.در این بین خداداد مدعی شد داور بازی به او فحاشی کرده! رضا کرمانشاهی در این ارتباط می گوید: داور مسابقه می تواند از کارت های زرد و قرمز خود به عنوان عامل بازدارنده استفاده کند.وقتی چنین اسلحه ای در دست دارید چه نیازی به فحاشی است؟
    خداداد یکی دو هفته قبل و در جریان اردوی کیش و در پیکار تدارکاتی با گهر با داوود مهابادی، سرمربی حریف درگیری لفظی پیدا کرده بود.

  • ابومسلمی
    تیم فوتبال ابومسلم عصر پنجشنبه درمسابقه ای نسبتا جنجالی توانست از سد فولاد یزد بگذرد. در اواسط این دیدار رضا کرمانشاهی، داور مسابقه بدلیل اعتراض کاپیتان ابومسلم وی را با دو کارت زرد پیاپی از زمین مسابقه اخراج کرد و پس از آن خداداد عزیزی نیز از سوی داور اخراج شد.

    به گزارش ایلنا،با این وجود رضا کرمانشاهی روز یکشنبه طی اظهارنظری اعلام کرد که خداداد به وی توهین کرده است که این گفته کرمانشاهی واکنش سرمربی ابومسلم را در پی داشته است.

    خداداد عزیزی در این باره می گوید: در اوایل نیمه دوم مسابقه با فولاد یزد بود که داور بنابه دلایلی که هنوز هم نمی دانیم سعید خانی، کاپیتان تیمم را اخراج کرد و پس از آن هم سعی داشت هر کسی را که می بیند اخراج کند.

    وی تصریح کرد: این درست است که داور قاضی میدان است و صدور آراء میدان با او است اما متأسفانه گویا آقای کرمانشاهی نوع تفکر دیگری در این زمینه داشت و پس از اخراج خانی از بازی به من گفت که برو و به بازیکنت تربیت یاد بده! براین اساس باید بگویم که تربیت بازیکن تیمها به داور مسابقه هیچ ارتباطی ندارد.

    عزیزی گفت: متأسفانه بیان این اظهارات از سوی داور صحیح نیست و باید بگویم که داور مسابقه در آن صحنه تحت تأثیر شعارهای تماشاگران قرار گرفته بود نه حرکت بازیکن ما.

    سرمربی ابومسلم با بیان اینکه کمیته داوران باید نظارت بیشتری بر داوری های لیگ یک داشته باشد، افزود: بارها از فدراسیون فوتبال خواسته ایم که نظارت بیشتری بر لیگ یک و به خصوص داوری های آن داشته باشد زیرا میزان نظارتها کافی نیست، با این وجود باز هم از آقای عسگری می خواهیم که در این زمینه اقدامی اساسی را انجام دهد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی