خداداد عزیزی : شرایط صعود را داریم ، برای حل مشکل گلزنی، آرفی و اصغری را جذب کردیم، بازگشت امید غلامی به ابومسلم :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

خداداد عزیزی : شرایط صعود را داریم ، برای حل مشکل گلزنی، آرفی و اصغری را جذب کردیم، بازگشت امید غلامی به ابومسلم

  • ۷۳۵
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: شرایط صعود را داریم و با این هدف تیم را آماده مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول کرده‌ایم.خداداد عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا خراسان، افزود: اختلاف ما با تیم دوم جدول تنها 7 امتیاز است و با شرایطی که ایجاد کرده‌ایم، امید زیادی به صعود داریم و با همین هدف بازیکنان جدید خود را جذب کرده‌ایم که، فردا در صورت شکست تیم فولاد یزد، اختلاف ما با صدر جدول کم خواهد شد.وی در خصوص شرایط تیمش برای دیدار فردا گفت: تیم در شرایط خوبی است و در اردوی آماده‌سازی در تعطیلات نیم فصل از لحاظ بدنی به وضعیت مناسبی رسیده‌ایم و امیدوار به کسب پیروزی در اولین دیدار در نیم فصل دوم هستیم. عزیزی افزود: اردوی خوبی در کیش داشتیم، زیرا که تمام بازیکنان در اختیار بودند و توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم.وی با اشاره به جذب آرفی در ابومسلم گفت: در نیم فصل اول مشکل گلزنی داشتیم و با اینکه موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم، اما نمی‌توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و با توجه به اینکه مدیر عامل باشگاه اعلام کرده بود، تیم توان جذب هر بازیکنی که کادر فنی بخواهد را دارد، به دنبال جذب آرفی و هادی اصغری رفتیم.... وی افزود: با ارتباطی که با آرفی داشتم رضایت او را برای حضور در ابومسلم جلب کردم و همچنین هادی اصغری که بازیکن باتجربه و خوبی است نیز به ما پیوست، ضمن اینکه مهدی حسینی نیز در آخرین بازی نیم فصل اول به ابومسلم آمده بود.  وی ادامه داد: برای تقویت خط دفاع تیم مهدی هاشمی نسب را به ابومسلم آورده‌ایم، ضمن اینکه امید غلامی، دروازه‌بان سابق ابومسلم نیز دوباره به ما پیوسته است. سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی مشهد نیز گفت: از نزدیک وضعیت این ورزشگاه را مشاهده کردم، که با توجه به بارش برف در مشهد، زمین آن هنوز مرطوب بود، اما به هر حال چاره‌ای نداریم و در هر شرایطی باید بازی خودمان را در این ورزشگاه انجام دهیم. عزیزی همچنین در خصوص جدایی مجتبی انصافی از تیم ابومسلم و حواشی پیرامون جدایی این بازیکن تصریح کرد: بر اساس آن چیزی که به من مربوط بود، به دلایل فنی او را در لیست مازاد تیم قرار دادم، اما او مشکلاتی نیز با باشگاه داشت و به همین دلیل از ما جدا شد.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3140



  • مصطفی رحمتی ، نویسنده وبلاگ هواداران
    سلام خدمت اقا حمید عاشق ابومسلم
    خیلی خوشحالیم تونستیم نظر مثبت شما هواداران رو جلب کنیم . هدف ما رضایت شماست
    از سر زدن های مکرر شما صمیمانه سپاسگزارم
    امیدوارم ابومسلم با درخشش قلب ما همه هوادران رو شاد کنه

    رحمتی
  • معین
    از فوتبال که بگذریم، ابومسلم پارسال تیم والیبال داشت که خوب هم نتیجه میگرفت، و تماشاچی های زیادی از جمله خودم فقط به خاطر اسم ابومسلم به سالن مهران میرفتن؛ ولی به خاطر مشکلات مالی بیخیال تیم داری در والیبال شد، الان که مشکلات مالی کمتر شده و از پس هزینه های دیگه بر میاد و بدهی نداره چرا سراغ رشته های دیگه نمیره؟
    مردم مشهد ممکنه برای تیم هندبال خراسان یا مشهد به ورزشگاه نرن، ولی وقتی اسم ابومسلم بیاد طرفدار رو به سمت خودش جلب میکنه!
  • اینجا خداداد گفته امید غلامی
    پس امید اومده نه مجید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی