شکستی دیگر برای سیاه جامگان خراسانى در استادیوم تختی مشهد :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

شکستی دیگر برای سیاه جامگان خراسانى در استادیوم تختی مشهد

  • ۶۶۱
از سری بازی های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز جمعه 1390/11/07 در استادیوم تختی تیم فوتبال ابومسلم در حالی به دیدار تیم سایپا شمال رفت که در دور رفت از این بازی ها در قائمشهر توانسته بود این تیم خوب شمالی راشکست و هر سه امتیاز این دیدار را کسب نماید اما در دور برگشت و در حالی که همگان به فکر پیروزی پر گل ابومسلم در برابر این تیم بودند در نهایت با یک گل شکست و امید های لیگ برتری شدن را کم رنگ و کم رنگتر کرد. این دیدار در یک روز آفتابی و با تماشاچیان زیاد در تختی برگزار شد که ابومسلم در اوایل بازی موقعیت های زیادی را به هدر داد تا در لحظات پایانی نیمه اول سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط کاپیتان کهنه کار خود امیرحسین یوسفی این توپ را وارد دروازه ابومسلم نمود و دو تیم با این نتیجه وارد رختکن شدند. در نیمه دوم ابومسلم آهنگ تهاجمی به خود گرفت و سایپا هم با اندوخته خود دل به ضد حملات بست که در پایان با انگیزه فراوان و دوندگی زیاد این نتیجه را حفظ و ابومسلم متحمل شکستی دیگر در ورزشگاه خانگی خود شد.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3159



  • بابا یه مربی درست و حسابی واسه ی تیم میاوردین، خداداد درسته بازیکن خوبی بوده ولی فکر نکنم مربی خوبی باشه، از نتایجی هم که گرفته معلومه!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی