قائم مقام باشگاه: اندیشه های سرمربی، بیشترین تأثیر را در باخت داشت :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

قائم مقام باشگاه: اندیشه های سرمربی، بیشترین تأثیر را در باخت داشت

  • ۶۶۵
اندیشه های سرمربی در بکارگیری بازیکنان کم تجربه، بیشترین تأثیر را در باخت داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه ی فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان، سید مهدی حسینی که خود از نزدیک، شاهد مصاف ابومسلم خراسان با سنگ آهن بافق در ورزشگاه شهدای آهن بافق بود، ضمن اعلام این مطلب در خصوص علل شکست تیم علی رغم سه برد پیاپی گذشته گفت: به نظر من کل مجموعه ی تیم، از نشاط و آمادگی کاملی برخوردار بودند و از تیم سرزنده و پویا و با روحیه ای که در مصاف صبا و پیکان و حتی ماشین سازی توانست این تیم ها را از سر راه بردارد، خیلی بعید بود که در برابر تیم دست و پا بسته ای مانند سنگ آهن این طوری ظاهر شود و حتی نتواند یک مساوی بگیرد.  قائم مقام باشگاه ابومسلم خراسان افزود: در این دیدار، متأسفانه شاهد بهم ریختگی و عدم سازماندهی کافی بودیم چراکه با تغییراتی که سرمربی در ترکیب تیم داد، از بازیکنانی استفاده شد که تنها دو جلسه تمرین کرده بودند و شاید کمترین بازی را در نیم فصل اول داشتند. وی اظهار داشت: باتوجه به دیدار آتی تیم در جام حذفی برابر استقلال تهران، امیدواریم که مربی و بازیکنان، مصمم تر از گذشته ظاهر شوند و شاهد ترکیب مناسب تری در این دیدار مهم باشیم.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/503



  • امیرخان
    وقتی همچین قائم مقامی داریم دشمن میخوایم چیکار ! چطور وقتی آقایون عزیزی و شاغلوم چپ و راست میباختند ازین افاضات نمیفرمودید؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی