-
سرتیم هواداران
-
دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶
-
۵۴۹
کتاب «مبانی بازاریابی ورزشی» تألیف برندا پیتز و دیوید استاتلر، ترجمه دکتر سید مرتضی عظیم زاده عضو هیئتعلمی گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، در بهار 1396 در 544 صفحه و با قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد منتشر شد. مسائل ذیل در این کتاب موردبحث و بررسی قرارگرفته است:...
کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روزآمد شده و بسط یافته آن یکبار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامعترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایشها و ایدههای جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره در حال تغییر ورزش دارند.دانشجویان تازهوارد به حوزه صنعت ورزش بامطالعه این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به دست میآورند و با طیف گستردهای از موضوعات ازجمله تحلیلهای عمیق اجزای آمیخته بازاریابی، روابط رسانهای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا میشوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانههای اجتماعی و تأثیر فزاینده آنها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافهشده است.دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید ک. استاتلر، مؤلفان کتاب، متخصصان شناختهشده بینالمللی در صنعت ورزشاند. تجربه گسترده آنها در هر دوشاخه مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را میدهد تا بصیرت و بینش منحصربهفرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراکگذارند.
موضوعات: