پخش مستقیم بازی ابومسلم خراسان و مس سرچشمه از شبکه استانی خراسان رضوی :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۷ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

پخش مستقیم بازی ابومسلم خراسان و مس سرچشمه از شبکه استانی خراسان رضوی

  • ۶۷۴
دیدار دو تیم ابومسلم خراسان و مس سرچشمه از سری بازی های لیگ دسته ی یک فوتبال کشور جام آزادگان از شبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهد شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه ی فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان، به دنبال پیگیری های هیأت عامل باشگاه مبنی بر پخش بازی های دسته یک فوتبال از شبکه ی استانی و دستور صریح دکتر صلاحی استاندار خراسان رضوی، این بازی از مرکز سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد. شایان ذکر است از مدتها پیش علاوه بر بازی های لیگ برتر، بازی های لیگ دسته ی یک فوتبال کشور نیز از شبکه های استانی سراسر کشور پخش می شود اما متأسفانه تاکنون شبکه ی خراسان رضوی از پخش مستقیم دیدارهای تیم های پیام و ابومسلم مشهد به دلیل قرارداشتن این تیمها در لیگ یک امتناع می کرد که اکنون با دستور صریح استاندار خراسان رضوی به صدا و سیمای استانی این مشکل حل شد... مؤسسه ی فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بیدریغ استاندار ورزش دوست خراسان رضوی همچنین مدیریت و کارکنان خدوم صدا و سیمای خراسان رضوی ، از آن دسته از هوادارانی که امکان حضور در ورزشگاه را دارند، درخواست می نماید برای تشویق تیم فوتبال ابومسلم در ورزشگاه تختی حضور به هم رسانند. گفتنی است این بازی عصر امروز پنجشنبه 27/8/89 ساعت 14 در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می شود.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/716



  • بازی که از شبکه استانی پخش نشد !
  • حامد حقیقی
    سلام دوست عزیز، تقصیر ما چیه؟ از شب قبل استاندار محترم به صدا و سیمای خراسان رضوی دستور پخش مستقیم این بازی رو داده بود ولی وقتی آقایون صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار می کنند که به دلیل مشکلات فنی نمی تونند این بازی رو پخش مستقیم کنند، چه می شود کرد؟ ولی قول دادند از هفته آینده بازی ها رو پخش مستقیم کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی