خداداد عزیزی : هواداران حق دارند اما شایسته شکست نبودیم ، صعودمان به لیگ‌برتر خیلی سخت شد :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

خداداد عزیزی : هواداران حق دارند اما شایسته شکست نبودیم ، صعودمان به لیگ‌برتر خیلی سخت شد

  • ۸۳۷
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از شکست تیمش در مقابل سایپا قائمشهر گفت: شایسته شکست در مقابل سایپا نبودیم.به گزارش ایسنا خراسان، خداداد عزیزی در جمع خبرنگاران افزود: امروز 80 دقیقه از 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما حریف بر روی یک اشتباه مدافع ما، موقعیتی برایش ایجاد شد و از تک موقعیت خود استفاده و به برتری رسید.وی ادامه داد: در این فصل در رسیدن به صدر جدول و در بازی‌های خود، موقعیت‌های زیادی برای پیروزی داشتیم که از دست دادیم، در این دیدار هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما آن‌ها را از دست دادیم.عزیزی تصریح کرد: تیم سایپا تنها یک موقعیت گل داشت که آن را گل کرد و در ادامه بازی از گل خود دفاع کرد.سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در مورد داوری این دیدار نیز گفت: در مورد پنالتی تیم سایپا نمی‌توانم اظهار نظر کنم، زیرا صحنه را ندیدم اما به گفته مدافع تیمم، خطا در بیرون از محوطه جریمه رخ داد، اما در نیمه دوم داور یک پنالتی مسلم را به نفع ما نگرفت.وی افزود: در حالی که کمک داور بازی صحنه را پنالتی می‌دانست اما پرچم خود را بالا نبرد و داور هم اعلام کرد که خطایی ندیده است.... عزیزی در مورد تعویض اشپیتیم آرفی، مهاجم تیمش در دقیقه 35 بازی گفت: آرفی هفته گدشته مصدوم شده بود، اما قبل از بازی اعلام کرد که می‌تواند بازی کند، به همین دلیل به میدان رفت، اما در دقیقه 35 متوجه شدیم که نمی‌تواند بازی را ادامه دهد و تعویضش کردیم. سرمربی تیم فوتبال ابومسلم همچنین درباره عدم حضور عرفان اولروم در لیست 18 نفره تیمش در چند بازی اخیر گفت: اولروم آماده است، اما آرفی مهاجم با تجربه‌ای است و ما بر روی حرفش حساب باز کرده بودیم و ترجیح دادیم اولروم در لیست نباشد و از سایر مهاجمان تیم استفاده کنیم. عزیزی در خصوص اعتراضات هوادران تیمش به نتیجه‌گیری ابومسلم گفت: هوادارن حق دارند از باخت تیم ناراحت باشند، من سرمربی تیم هستم و مسوولیت این شکست هم بر عهده من است و در این قبال پاسخگو هستم، اما در این دیدار تیم ما برتر بود و شایسته شکست نبودیم. وی تصریح کرد: با این شکست صعودمان به لیگ‌برتر خیلی سخت شد، در این هفته همه چیز آماده صعود ما به رده‌های بالاتر جدول بود اما این فرصت را از دست دادیم.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3160



  • الیاس مشکی
    مربی تیم فوتبال سایپا قائمشهر پس از پیروزی تیمش در مقابل ابومسلم خراسان در مشهد گفت: برای این پیروزی برنامه داشتیم.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، داریوش یزدانی در جمع خبرنگاران افزود: با شناختی که از تیم ابومسلم داشتیم، بر روی این تیم کار کرده بودیم و با استفاده از نقاط ضعف ابومسلم به پیروزی رسیدیم.

    وی ادامه داد: بازی پرفشار و سنگین بود، اما بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و این سه امتیاز را به دست آوردیم.

    یزدانی خاطرنشان کرد: تیم سایپا شمال تازه تشکیل شده، اما تیمی خوب، با انگیزه و با استعداد است.

    وی افزود: در این چند هفته از لحاظ امکانات مشکلاتی داشتیم که باعث شد قدرت واقعی تیم نشان داده نشود، اما ما تیمی خوب داریم و در هفته آینده هم در مقابل پیکان امیدوار به نتیجه‌گیری هستیم و مدعی بودن خود را به همگان نشان خواهیم داد.

    مربی تیم فوتبال سایپا قائمشهر در مورد داوری این دیدار و اعتراضات کادر فنی تیم ابومسلم نیز گفت: بازی پر فشار بود و اگر بنا به اعتراض بود، ما باید بیشتر از ابومسلمی‌ها اعتراض می‌کردیم زیرا اشتباهات داور بیشتر به ضرر ما بود.

    یزدانی با بیان اینکه ابومسلم دچار ضعف‌هایی است، تصریح کرد: این ابومسلم با آن تیمی که همگان از آن انتظار دارند، تفاوت دارد و امیدوارم خداداد عزیزی بتواند این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برساند.

  • امیر امینی
    با سلام به نظر من با این وضعیت چمن وزشگاه تختی و این تماشا گران مثلا هوادار که واقعا بی ادبی راکامل کرده اندبازیها به هم ثامن منتقل شود بهتر است
  • جناب امینی، شما مسئله رو یک طرفه نگاه نکن، اخه مگه تماشاگر چقدر میتونه تحمل کنه؟ اول فصل کلی هیاهو راه انداختن که صد درصد به لیگ صعود میکنم و حتی یه بنده خدایی حرف از جشن صعود زده بود، حالا شما نتایج رو نگاه کن و قضاوت کن( البته خودم هم کار تماشاگر ها رو تایید نمیکنم، ولی حداقل درکشون میکنم)!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی