هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان: تهران نشینی هیئت فوتبال نفعی برای خراسان رضوی ندارد :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان: تهران نشینی هیئت فوتبال نفعی برای خراسان رضوی ندارد

  • ۴۵۴

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: رویه مدیریتی هیئت فوتبال باید تغییر کند چرا که تهران نشینی در هیئت فوتبال نفعی برای ورزش خراسان رضوی ندارد. علی اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، اظهارداشت: از بازی ایران و لبنان با حواشی که داشت تا پرونده امید وحدت همه مسائلی است که به دلیل ضعف مدیریتی در هیئت فوتبال رقم خورده است متاسفانه جای هیچ دفاعی از هیئت فوتبال وجود ندارد و پیشینه خوبی برای استان  به جا نمانده است.

وی افزود: نمره قبولی به هیئت فوتبال نمی‌دهم چرا که سبب شد، خانواده‌های زیادی از فوتبال زده شوند، اگر اعضای هیئت فوتبال اگر می‌خواهند در هیئت بمانند باید در نحوه مدیریتشان تجدیدنظر کنند.

هاشمی جواهری تصریح کرد: وقتی هیئت فوتبال از تیم‌ها حمایت نکرده است نمی‌توان انتظار داشت که تیم‌ها در استان بمانند و همین سبب خروج تیم‌های فوتبال از استان خراسان رضوی شده همان طور که  تیم فوتبال امیدوحدت و یا شهرخودرو به دنبال خروج از خراسان رضوی بودند.

وی خاطرنشان کرد:دوستان در هیئت فوتبال باید برای مدیریتشان برنامه متفاوتی را درنظر بگیرند و این رویه‌ای که در پیش گرفته اند اصلا درست نیست و دردی از بیماری که فوتبال مشهد درگیر آن شده است را دوا نمی‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: دوستان اگر می‌خواهند بمانند و به فوتبال خدمت کنند باید در رفتار و نحوه مدیریتشان تجدید نظر کنند، در غیر این صورت نام نیکی از آنها در تاریخ فوتبال باقی نمی‌ماند.

هاشمی جواهری اظهارکرد: اینکه مدیران ما پایتخت نشین شده اند و ارتباطشان را با فدراسیون نزدیک کرده‌اند  تاثیری در پیشرفت فوتبال مشهد و استان ندارد و اصلا به نفع فوتبال خراسان نیست بلکه کم لطفی در حق فوتبال استان و علاقه مندان به فوتبال است.

:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3439



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی