تجلیل از افتخار فوتبال خراسان «خداداد عزیزی»/پیشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان + گزارش تصویری :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

تجلیل از افتخار فوتبال خراسان «خداداد عزیزی»/پیشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان + گزارش تصویری

  • ۱۰۶۷

با حضور شهردار مشهد و در سالروز گل خاطره انگیز خداداد عزیزی به استرالیا انجام شد؛ تجلیل از افتخار فوتبال خراسان «خداداد عزیزی»/ پیشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان؛ شهردار مشهد با اشاره به اهمیت هشت آذر گفت: پیشنهاد من به هیات فوتبال استان و شورای اسلامی شهر مشهد این است که تلاش کنند تا روز هشت آذر به عنوان روز فوتبال خراسان نامگذاری شود. سید عبدالله ارجائی در مراسم تجلیل از ورزشکار مشهدی و حماسه ساز ملبورن «خداداد عزیزی»، اظهار کرد: کسانی که در عرصه علوم استراتژیک در دنیا فعال هستند، موضوعاتی چون اقتصاد، علم، زور بازو، تسلیحات نظامی، فرهنگ، رسانه و ... را منبع قدرت می دانند.

وی با طرح این سوال که کدام استراتژی درست تر است، افزود: واقعیت این است که سرمایه انسانی منبع اصلی قدرت است؛ انسان ها هستند که برای خانواده، محله، شهر و کشور خود قدرت آفرین هستند و بعد از قدرت لایزال الهی و معنویت چیزی جز انسان نمی تواند منبع قدرت باشد.

شهردار مشهد الرضا علیه السلام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «کار فرهنگی و تربیتی فقط با استدلال و استنتاج نیست بلکه شوق به قله ها و تهییج می خواهد، قله ها را مشخص کنید، مردم در دامنه ها حرکت می کنند»، خاطرنشان کرد: اگرمی خواهیم نیروی انسانی را تقویت کنیم، باید تهییج مردم به سمت قله ها را فراهم کنیم. حضرت امام فرمودند که مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند بنابراین اگر امروز فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و خانواده شهدا را تکریم کنیم، مردم در این راستا گام برمی دارند.

ارجائی بیان کرد: برای رشد در حوزه نیروی انسانی باید قله ها را شناسایی، معرفی، تجلیل و تکریم کنیم. بسیار خوشحال هستم که درعرصه فوتبال که امروز به عنوان یک پدیده اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطرح می شود، در استان و شهری زندگی می کنیم که افراد شاخص زیادی دارد.

وی اضافه کرد: همه ما قبول داریم که خداداد عزیز همه ما است، خدادادی که در استان، کشور و دنیا تک است و همه با غرور آفرینی های او افتخار کردیم، با گل های او شاد شدیم و با ناراحتی های او گریه کردیم و امروز به او افتخار می کنیم؛ زیرا افتخار فوتبال خراسان خداداد عزیزی است و خوشحال هستیم که او را داریم و محکم پای کشور، وطن، انقلاب و مردم ایستاده و امروز مردم به او احترام می گذارند و او نیز عاشق مردم است.

شهردار مشهد الرضا علیه السلام با اشاره به اهمیت هشت آذر گفت: پیشنهاد من به هیات فوتبال استان و شورای اسلامی شهر مشهداین است که تلاش کنند تا روز هشت آذر به عنوان روز فوتبال خراسان نامگذاری شود.

قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

>>> مشاهده گزارش تصویری...

:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/3423



  •  

    سلام من در پست مهاجم بازی میکنم کجا باید واسه تست برم بنظر خودم خوب بازی میکنم

  • سلام من اهل نیشابور هستم پست من هم دفاع چپ وهم راست بازی میکنم در نیشابور لیگ برترنیشابور بازی میکنم تیم پرسپولیس نیشابور تهران هم بازی کردم تیمهای پدیده پایتخت وگسترش فولاد تهران زیرنظربهزاد داداش زاده مثل یک ۲۵ساله قدرت بدنی بالا دارم ازتیم نسل ابومسلم درخواست تست دارم که بتونم برای یک تیم خراسانی جان فدای کنم ممنون ازشما

  • محمد

    سلام خست نباشید من ۱۴ سال دارم من هافک چپ بازی میکنم یا نقط حمل من استعداد خوبی دارم من خونمون مشهده خسته نباشید خدا قوت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی